miercuri, noiembrie 01, 2006

Despre mine



Începutul declanşărilor a fost pe la vârsta de 11 ani când mi s-a părut mai interesant cercul de fotografie condus de domnul profesor Constantin MAZURU, decât cel de botanică al Casei Pionierilor. Era foarte frumos, am învăţat tehnicile de developare a/n şi color, ceva chimie şi câteva noţiuni de artă fotografică dar care atunci nu prea se prindeau de mine. Eram cel mai mic dintre toţi, regula era să fiu cel puţin în clasa a VII-a, dar m-au primit după câteva insistenţe, cu promisiunea să fiu cuminte şi să ascult ce zice nenea :). Fiind cel mai mic era normal să am cel mai mare, vechi şi greu aparat :).

Apoi am trecut la un Cmena, cadou de la bunici, am făcut puţine fotografii că erau filmele scumpe si n-aveam venituri, după care a urmat un Praktica L2 cu obiectiv Pancolar 50mm f/1.8, primul SLR adevărat.

In 2003 am păşit în era digitală dar şi-n prezent mai fac fotografie pe film, atât film îngust cât şi lat cu un aparat TLR Seagull. Digitalul care mă însoţeşte azi este cel mai dinamic aparat foto din lume, un Fuji Finepix S5 Pro iar pasiunea mea pentru fotografie mi-o exercit de cele mai multe ori cu o stenopa zeroimage cu planfilm de 4x5inch.

Din mai 2008 deţin un studio foto profesional, FotoArt STUDIO, unde pot realiza cam orice aţi putea avea nevoie în materie de fotografie.

Pentru cei interesaţi, asigur servicii de fotografiere la comandă în cadrul oricărui eveniment, nunţi, botezuri, aniversări, întâlniri şi evenimente publice, conferinţe, seminarii, portofolii foto în studio şi afară pentru modele dar şi fotografie de produs pentru reclama firmei dumneavoastră.

Informaţii de contact:


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.