luni, decembrie 04, 2006

Ziua noastră naţională

Fraţi români, "oameni buni" :), aşa cum de altfel ne-am obişnuit de la schimbarea lui 23 august cu 1 decembrie, în fiecare an se organizează ceremonii de depuneri de coroane şi paradă militară în mai toate oraşele ţării. Aşa şi la mine, aici în vechea cetate de scaun, ne-am adunat cu mic cu mare, de bună voie (şi aici e schimbarea :)), să vedem cum şi-au făcut temele autorităţile locale pentru memoria eroilor noştri.
După opinia mea, a fost bună organizarea, doar un singur cadru imaginat nu l-am putut surprinde cum am vrut, paşii sincronizaţi în aceeaşi poziţie, în linie dreaptă, la defilare. :) Poate sunt absolutist :)












Un comentariu:

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.