luni, august 13, 2007

Spectacol aerian

Sâmbătă 11 august pe aerodromul de la Buzău, a avut loc o demonstraţie de excepţie a piloţilor români, cu diferite mijloace de zbor (planoare, elicoptere şi avioane). Toţi am rămas cu gura căscată iar eu, pentru foarte scurte momente am rămas şi cu obturatorul "căscat", ceea ce a rezultat seria de poze de mai jos.
Ca tehnică, am folosit noul meu obiectiv de 135mm f/2L cu teleconvertor Canon 2x dar şi fără.
Până să vă las să vedeţi ce-am văzut şi eu, nu pot decât să felicit întreaga echipă de piloţi şi paraşutişti care au arătat încă o dată că pasiunea face minuni. Spun pasiunea pentru că totul a fost făcut fără niciun câştig financiar, lucru ce nu cred că se practică prin ţările de mai la vest.


Începutul pe care l-am prins eu, după vreo 3km de mers pe câmp, a fost o demostraţie cu planoare.






V

Cele cu reacţie doar au trecut o dată şi-atât. Probabil nu era spaţiul adecvat pentru ele.


La 1/4000s, elicea este nemişcată iar prin fumul degajat puteţi vedea exploziile individuale :)



Zbor în oglindă la doar 2m distanţă



Aici am imortalizat o figură ce ne-a făcut să strângem dinţii şi pumnii. Cele două avioane s-au intersectat la o distanţă de maxim 2-3m. Vedeţi înainte (poza de sus) şi după (cea de jos).



Buchet



Salt cu paraşuta în tandem. Au fost câteva astfel de premii la tombola organizată acolo.


Primul pas pe Pământ


Si piloţii au pix la bord :)


Departe

Aterizare

Singurul pilot de sex feminin care a făcut acrobaţii aici. Mihaela, felicitări!





La-nceput a fost roata :)

Şi-apoi elicea :)

6 comentarii:

  1. Felicitari! Super fotografii!

    Elena Vaduva

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bune pozele,florine.plus ca iubesc avioanele
    blonda

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tari pozele.asemanator cu ce am vazut eu in vama veche.bineinteles ca am fost acolo, pozele sunt facute de mine, deci...
    arici

    RăspundețiȘtergere
  4. SAlut, acum ti-am vazut pozele, foarte frumoase si felicitari.

    Darele de fum din Fotografia cu YAK 52 nu au legatura cu detonatiile motorului. Sunt niste dispozitive de creat fum (fumigene).

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt super imaginile
    eu sunt inca mic si vreau sa devin pilot

    RăspundețiȘtergere

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.