duminică, martie 16, 2008

Palatul de la Potlogi

O altă expediţie a grupului Fotochindia, într-o zi însorită de sâmbătă ne-am suit în maşină şi-am plecat să vizităm unul din cele două palate brâncoveneşti, din nefericire aflat într-o stare foarte proastă neputând fi comparat cu cel de la Mogoşoaia din acest punct de vedere.
Aici la Potlogi a fost prima moşie a domnitorului Ţării Româneşti, Constantin Brâncoveanul (1654-1714), fiul cel mare al lui Io Constantin Basarab Voevod care pe aceast loc a construit un palat în anul 1698 (7206 după calendarul vechi). Palatul se întinde pe o suprafaţă de 32m lungime pe 23m lăţime şi se află în centrul unui domeniu întins pe mai mult de două hectare.
Mai multe informaţii sunt disponibile aici

Eu am preferat să continui fotografiatul fără lentile (încă), în acest loc am considerat că este un mare potenţial pentru acest gen, aparatul utilizat îl vedeţi "aici", iar filmul folosit a fost un Kodak Profoto 100.













Dacă v-au plăcut, mai multe fotografii din această expediţie puteţi vedea "aici".

Un comentariu:

  1. Superbe! Cred ca am mai spus asta, dar, cu riscul de a ma repeta, tin sa te felicit pentru fotografiatul fara lentile, mai ales in locuri care parca cer asta!

    RăspundețiȘtergere

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.