luni, iunie 02, 2008

Concert in Catedrala Sf. Iosif

Un eveniment artistic deosebit s-a petrecut marţi 27 mai 2008 la Catedrala Sfântul Iosif din Bucureşti iar eu, deşi am mai fost în acest loc de multe ori, de data aceasta postez pe blog o mică frântură vizuală a ceea ce s-a întâmplat.
Maestrul violoncelist Alexandru Moroşanu împreună cu Magdalena Moroşanu şi cu organistul Marcel Costea, acompaniaţi de orchestra Camerata Valahica, ne-au bucurat sufletele cu un spectacol muzical fără termen de comparaţie, totodată acustica catedralei având un rol de completare până la calificativul maxim acordat indubitabil acestui concert.






Triptic "Trepte"










2 comentarii:

  1. imi pare rau ca n-am fost!
    bune poze, a 5-a place tare si flolicica :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe poze am fost privilegiati sa participam la acest eveniment

    RăspundețiȘtergere

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.