joi, iunie 12, 2008

FotoArt Studio - forme feminine

Dragi vizitatori,

Vă anunţ cu această ocazie că în Târgovişte, orăşelul meu mic şi drag, există un studio foto cu-adevărat profesional. Mai exact, a luat fiinţă "FotoArt Studio" un mic Rai al modelelor dar şi al fotografilor. Pe acest norişor de Rai frumuseţea e singura ce iese în evidenţă şi rămâne imortalizată pentru veşnicie în fotografii.
Vă invit aşadar să ne treceţi pragul şi să intraţi în lumina bliţurilor şi prin diafragma aparatelor, fotografii ce se ascund în spatele acestora fiind subsemnatul şi Radu BĂDOIU.



Forme feminine

Ca să creez o imagine mai bine conturată a rezultatelor "FotoArt Studio", m-am gândit să încep cu interpretarea unui subiect abordat de mai mulţi fotografi dar, zic eu, într-un mod propriu. Pentru ce vedeţi în continuare trebuie să-i mulţumesc Antoniei care a avut atât răbdarea cât şi puterea de a rezista până când am ajuns eu la ceea ce mi-am dorit în fiecare cadru.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.