duminică, decembrie 21, 2008

Din helicopter

Acum la sfârşit de an 2008 s-a deschis în orăşelul meu mic probabil cea mai de succes fabrică din judeţul Dâmboviţa. Cu o investiţie de 30 de milioane de euro pe o suprafaţă de 18.000mp s-a construit cea mai tânără fabrică a concernului Rondo-Ganahl, Rondocarton Târgovişte. Domeniul este foarte important, mai exact producerea cartonului ondulat şi a produselor din carton ondulat, care de fapt se găsesc în aproape tot ce ne înconjoară. Am făcut fotografii atât la inaugurare cât şi în fabrică, iar eu fiind de profesie inginer automatist am mai aruncat un ochi şi prin afara vizorului aparatului foto şi pot spune că am rămas impresionat de partea tehnică, liniile de producţie, sistemele de monitorizare şi control, tehnologie modernă de un nivel pe care nu cred că-l mai au alte fabrici din zona noastră.

Tot la inaugurare am zburat puţin cu un helicopter foarte mic şi "simpatic" iar aici vă arăt câteva cadre de la înălţime.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.