sâmbătă, octombrie 28, 2006

Bijuterii muzicale - 31 martie 2006

Primul post în primul blog.

Bine ati venit!
Iată că m-am DSLR-izat şi eu Canon-izându-mă de 350D ori, şi cu această ocazie mi-am creat şi un blog.

Ce vedeţi aici?
Păi, avem şi noi în orăşelul acesta mic dar în dezvoltare (Târgovişte), o orchestră de cameră numită Camerata Valahica, ce fiind dirijată de maestrul Iosif Conta, ne-a mângâiat urechile şi ne-a îmbogăţit sufletele cu nişte bijuterii muzicale.
Şi cum sunetele nu pot fi redate aici, măcar prin imagini să încerc a reda atmosfera din sală.
La violoncel, plin de expresivitate a trăirii muzicii, este remarcat maestrul Alexandru Moroşanu.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.