sâmbătă, octombrie 28, 2006

Eu sunt mic, tu fă-mă mare!

Iunie 7, 2006 on 9:02 am

Binecunoscutul vers din clasica rugăciune a copiilor are din ce în ce mai multă îndeplinire şi în cazul unei universităţi care, de curând a împlinit frumoasa vârstă de 14 ani, deci vârsta de buletin, dar care încă mai poate fi considerată un copil.

În această evoluţie de la mic la mare se remarcă un eveniment cultural artistic deosebit, pe care l-am imortalizat printr-o serie de fotografii, sper eu sugestive.

Astfel, la Universitatea Valahia, în aulă, am avut plăcerea să fim ”gâdilaţi la urechi”, după o veche definiţie a muzicii, de către corul Apassionato dirijat cu deosebit talent şi suflet de d-nul lector Florin BADEA, de sunetul mirific al violoncelului din mâinile maestrului Alexandru MOROŞANU, de vibraţiile pătrunzătoare ale corzilor de pian sub interpretarea d-nei prof. dr. Tatiana MOROŞANU şi la final, precum cireaşa de pe tort, ne-a hrănit sufletele maestrul Gheoghe ZAMFIR despre care cuvintele sunt de prisos, dar cu menţiunea că din acest semestru este profesor al universităţii noastre.

Luceafărul naiului, îmi permit să-l denumesc astfel fără nevoia de argumentare, n-a venit singur, ci cu studenţii dânsului pe care i-a acompaniat la pian în prima parte, după care a susţinut un recital deosebit la nai acompaniat de d-na prof. dr. Tatiana MOROŞANU la pian şi maestrul Alexandru MOROŞANU la violoncel, alcătuind astfel un triplet cu o valoare artistică incomensurabilă.

În mod neobişnuit am postat toate pozele de la acest eveniment, chiar dacă unii consideră că sunt prea multe, dar pentru a-i mulţumi pe toţi cei prezenţi, la care asocierea imaginilor cu muzica ascultată generează în mod firesc o valoare suplimentară.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.