luni, iunie 04, 2007

Sub lumina dansului

Încercând să integrez dansul în fotografie într-un mod mai deosebit, poate nu chiar original ca idee, m-am gândit la subiectul acestei serii. Sperând că am reuşit să-l ating, vă pun la dispoziţia ochilor aceste poze.
Mulţumiri modelului Silviana pentru cele 3 ore în care a depus un mare efort până am reuşit eu să prind ce-mi place şi cum îmi place. Totodată mulţumiri lui Andrei Moţoc şi George Rusescu pentru sprijinul acordat prin accesul în sala de spectacole a Clubului Studenţilor.










5 comentarii:

  1. Super frumoase pozele!!!Cine e tipa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo mon florian,
    Tres beau, surtout la derniere photo, la fille a l'air de voler vers la lumiere, c'est tres tres beau.
    Encore bravo,

    samuel

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari! ai reusit sa integrezi dansul in fotografie. pozele sunt mai mult decat reusite, pentru ca au o incarcatura aparte, transmit mesajul dansatorului, surprind arta dansului. e greu de spus in cuvinte, iar asta face pozele mai valoroase.

    RăspundețiȘtergere
  4. La pariu spun ca daca as fi facut macar un stretching calumea ar fi iesit si mai interesante. As fi incercat si alte pozitii ;))

    RăspundețiȘtergere

Orice comentariu va fi verificat de catre proprietarul blogului inainte de afisare pentru a elimina mesajele de publicitate. Asadar nu introduceti adrese URL ca vor fi respinse.
Pentru a putea lasa un comentariu trebuie sa aveti un cont Google. Daca nu aveti, nicio problema, se face in 3 minute.